A branding alappillérei A branding öt alappillérét vesszük át, melyeket Marty Neuheimer The Brand Gap című könyvében pontosan részletez. Ezek a pillérek az alábbiak: megkülönböztetés...
Mi az a branding? Branding alatt sokan sokfélét értünk. Van aki stratégiai tervezési folyamatnak mondja, van akinek csak vizuális vagy arculattervezést jelent. Egy logó...
Célközönség A célközönség az az elsődleges csoport vagy csoportok, amellyel a brand (termék, szolgáltatás) kommunikál. Ez nem mindig külső csoport, szervezetekben...
Audio branding Egy újabb érzékszervi inger, amelyhez a brand kapcsolódni tud, a hallás. Az audio branding a hangok segítségével történő brandépítés. Jó...
Brandspirál – branding szakasz CélMinden tevékenység akkor jó és hasznos, ha van célja. Ez igaz a márkákra is, hogy a kiindulópontban, az origón legyen...
Ki az a brand designer? A brand designer bárki lehet, aki segíti formálni egy brand kialakítását. A brand designer lehet: grafikus designer stratéga marketinges szövegíró...
Mi az a Brand Sprint? Az arculattervezésnek, ugyanúgy, ahogy a marketingnek, stratégia nélkül nincs sok értelme, elégetett pénz. Lehet szép logókat rajzolni, de cél és...